De reis zit er op - Reisverslag uit Gasselte, Nederland van Martje en Louw - WaarBenJij.nu De reis zit er op - Reisverslag uit Gasselte, Nederland van Martje en Louw - WaarBenJij.nu

De reis zit er op

Blijf op de hoogte en volg Martje en Louw

26 Februari 2017 | Nederland, Gasselte

Lieve familie, vrienden en collega's,
Vrijdag 24 februari om 11.30 uur waren we weer thuis. De vluchten van Dubai naar Frankfurt en van Frankfurt naar Schiphol waren probleemloos en we hebben zelfs wat kunnen slapen! Op Schiphol konden we in de trein stappen van 9 uur en wat knikkebollend en genietend van een lekker zonnnetje kwamen we in Assen aan.
Rob en Oma waren er om ons op te pikken. Jim had koffie en wat lekkers klaar toen we in Gasselte kwamen. Onze oude kat was wat dikker geworden... lekker verwend dooor Rob en Jim!
Inmiddels is het zondag - de was is gedaan, veel vakantie spullen zijn al opgeruimd, Louw heeft al wat in de tuin gewerkt, het regent en is miserabel koud - maar het voelt nog steeds goed dat we niet vanmorgen hoeven uitchecken en verder reizen!
En we zijn weer dicht bij onze dierbare kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden!
Het was een fijne reis, we hebben veel gezien - hoewel we op het laatst wat verzadigd waren wat indrukken betreft- en we hebben veel mooie foto's en herinneringen.
Het bijhouden van de weblog was voor ons een manier om onze reis vast te leggen (want ik laat er weer een boekwerk van maken) maar ook een manier om onze ervaringen met jullie te delen. Doordat we wisten dat jullie met ons 'meereisden" voelde het alsof jullie minder ver weg waren!
Dank voor jullie reacties en we spreken elkaar gauw weer!

• 26 Februari 2017 - 15:13

Henk Meijer:

Wat een reis Martje en Louw. Gelukkig gezond en wel terug. Mooi was het om jullie reis & ervaringen te volgen.

• 26 Februari 2017 - 16:08

Wilhelmina:

Thuiskomen is altijd weer heerlijk na een lange reis. Dankjewel voor de mooie reisverslagen. Ik heb er van genoten. Welkom thuis.