Vertrek uit Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martje en Louw - WaarBenJij.nu Vertrek uit Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martje en Louw - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Canada

Door: Martje

Blijf op de hoogte en volg Martje en Louw

07 Januari 2017 | Canada, Vancouver

Zaterdag 7 januari
Het was een zonnige dag. We gingen na het uitchecken een lange wandeling maken naar Stanley Park. We konnen het rondje niet helemaal doen omdat een gedeelte langs het water wais afgesloten. Het was heel druk met hardlopers want dit is natuurlijk een prachtige route om te lopen. De jachthaven was stilletjes, alle boten zitten in de wintermodus. Er staat een te koop voor 1.225.000 dollar. Net boven ons budget! De watervliegtuigen gaan wel af en aan.
Op de terugweg naar het hotel om onze grote rugzakken op te halen gingen we nog even wat eten in de Safeway. Ondertussen hadden we ruim 13 km lopen er op zitten. Dat moet helpen om straks lekker te kunnen slapen in het vliegtuig.
Onze winterkleren hebben gedoneerd aan de zwervers waardoor er ruimte in de rugzakken is ontstaan en ze dus ook wat lichter zijn. Het was 10 minuten naar de metro en dan is het fijn dat mijn rugzak wat lichter was.
Op het vliegveld namen we nog een kop koffie en wachtten totdat we in kunnen stappen. Louw was deze keer snel door de security check! Toen we in Auckland, Nieuw Zeeland aankwamen was het maandag 9 januari. Heel gek dat je door de International Date Line een dag kwijt bent als je naar het westen vliegt!
Vancouver is een klein vliegveld vergeleken met Schiphol. In de drie uur die wij op onze vlucht wachten zijn er slechts 3 andere internationale vluchten vanaf Vancouver. Het is qua winkels leuk! En het aquarium is er ook nog steeds.
Het volgende bericht komt als het goed is uit Tonga! Groetjes aan jullie allemaal!
PS Ik begrijp er niets van dat als je op Google zoekt op Louwmartje.waarbenjij.nu er staat " reisverslag uit Steinau, Duitsland... zal ik ergens iets onhandigs hebben gedaan? Niet dat jullie denken dat we al die tijd gewoon in Duitsland zitten en doen alsof we de wereld over gaan.

• 08 Januari 2017 - 12:43

Catharina:

Laat ik nou denken dat jullie gewoon lekker thuis zitten. Oude foto' s uitgezoch enz. Hahaha.
    Goede reis naar Tongo.

• 08 Januari 2017 - 14:03

Sienie:

Hoi Martje kijk je op een google uit het jaar 0 of zo :) ik heb het ook even via google opgezocht en krijg dezelde site als via de mail. En dan was je nu nog in Canada.
    Hopelijk lekker geslapen in het vliegtuig opgevouwen en wel.