Een rustdag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martje en Louw - WaarBenJij.nu Een rustdag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martje en Louw - WaarBenJij.nu

Een rustdag

Door: Martje

Blijf op de hoogte en volg Martje en Louw

06 Januari 2017 | Canada, Vancouver

Vrijdag 6 januari
Vandaag hadden we een rustige dag. Eerst gingen we een ontbijt halen bij Starbucks en dan door Gastown en Chinatown wandelen. Het was niet zo mooi weer als gisteren en daardoor was de wandeling niet zoveel aan. Maar wat beweging was ook goed! De zon zagen we niet, de bergen zagen we een deel van de dag niet en er viel een klein beetje sneeuw. Het bleef niet liggen. Het is wennen dat het zo wel warmer is hier; de muts hoeft niet op en de handschoenen zijn ook bijna te warm.
Vanmiddag hingen we wat op onze hotelkamer. Op Tonga is het nu 28 graden... dat zal even wennen zijn. Het wordt nog een lange reis naar Tonga: 's middags hier naar het vliegveld, 14 uur vliegen van Vancouver naar Auckland, 5 uur wachten, 3 uur vliegen naar Nuk'alofa op het hoofdeiland van Tonga, 1 1/2 uur wachten en dan naar het kleine eiland Vavau. We zullen zien hoe het gaat!
Hier is de kerstverlichting en -versiering nog volop aanwezig. Kerstbomen staan nog in winkels, hotels en restaurants, in ons hotel wordt nog kerstmuziek in de lobby en buiten gedraaid en het ziekenhuis naast het hotel is helemaal uit het dak gegaan met versiering. Hanneke wilde voorstellen dat het WZA het ook zo gaat doen in 2017!
We horen dat het in Nederland vriest en ijzel voorspeld wordt: code oranje zal vast afgekondigd worden! Hopelijk geen narigheid voor jullie!

• 07 Januari 2017 - 08:07

MartenTiemens:

Het is leuk jullie verslagen te lezen Nog een mooie reis gewenst

• 07 Januari 2017 - 09:12

Sienie:

Heel mooi in Canada maar de volgende lange vliegreis is niet benijdenswaardig.
    Bij ons ligt nu ook sneeuw

• 07 Januari 2017 - 10:34

Catharina:

JullIe slapen waarschijnlijk nog. Ik wens jullie een heel goede reis. Flink bewegen in het vliegtuig. Joggingschoenen mee? Rondjes rennen door het vliegtuig.

• 07 Januari 2017 - 11:05

Suus:

We lezen met plezier jullie verslagen ... Succes met al die vlieguren

• 07 Januari 2017 - 20:22

Wilhelmina:

Goede reis verder. Ben benieuwd naar het verslag hier van.